Adını Feriha Koydum 57. Bölüm izle

İzlediğiniz Dizilere Yorum Atarak bize destek olabilirsiniz.
Adını Feriha Koydum

Adını Feriha Koydum 57.Bölüm Fragmanı izle 20 nisan 2012

Adını Feriha Koydum 57.Bölüm merakla bekleniyor. Adını Feriha Koydum 57. Bölüm Fragmanı az sonra sitemize eklenecektir. Adını Feriha Koydum 57.Bölüm izle mek isteyen arkadaşlarımız 20.04.2012 Cuma günü Show tv ekranlarından izleyebilirler. Adını Feriha Koydum 57.Bölüm özeti ve ipuçları sitemiz üzerinden paylaşabilir siniz. Bakalım Adını Feriha Koydum 57.Bölüm de neler olacak?

Adını Feriha Koydum 57.Bölüm özeti

Feriha’yı yurttan kaçırıp eve getiren Emir, sorunlarını çözene kadar kapıyı açmamaya kararlıdır. Emir’in kapıyı kilitlemesi ile neye uğradığını şaşıran Feriha, çok öfkelidir. Feriha evden çıkmak, Emir ise onu evde tutmak için her şeyi yapar. Dış dünya ile bütün bağlantılarını koparan aşıklar; aşk, öfke, acı, pişmanlık ve kırgınlıklarla dolu yüzleşmeler yaşar.

Adını Feriha Koydum 57.Bölüm Fragmanı

Kategori: , , ,



comment closed

Copyright ©Diziyeri.
Şikayet - Öneri - İstek için İletişim'e geçebilirsiniz.